حساب کاربری
1 - آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ : شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش مشخصات" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش " ویرایش پروفایل " و " جزئیات شما " امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد . با کلیک روی گزینه " آدرسها " و آیکون ویرایش می توانید آدرس خود را ویرایش نمایید. همچنین با کلیک روی گزینه " جدید " می توانید آدرس جدیدی را داخل سایت ثبت نمایید .
2 - آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارش ها " کلیک کنید تا سوابق خرید شما نمایش داده شود.
ثبت سفارش
1- هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید ، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ: دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد . نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت ناسیکوتک با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
2 - آیا برای خرید از ناسیکوتک، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ : بدون وارد شدن به ناسیکوتک میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید ، عضویت خود را تکمیل نمایید.با عضویت در ناسیکوتک میتوانید :
- سریعتر و سادهتر خرید کنید.
- به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید.
- لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.
- نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
3 - آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
4 - آیا میتوانم برای شخص دیگری از ناسیکوتک خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید ، ثبت سفارش تکمیل خواهد شد . در مرحله پرداخت و بخش " آدرس صورتحساب " شما میتوانید با انتخاب گزینه " جدید " آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید و سپس در مرحله بعد در بخش" آدرس صورتحساب " آدرس مورد نظر را انتخاب نمایید .
5 - آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت ناسیکوتک سبد خرید آن ها فعال است .
کالاهای عرضه شده در ناسیکوتک
آیا تعداد خرید از یک کالا درناسیکوتک محدودیتی دارد؟
پاسخ : به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در ناسیکوتک وجود ندارد ، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است ، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال میشود.
پرداخت
1- مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ: همگی کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت ناسیکوتک ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند . همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهای اعلام شده در سایت ناسیکوتک برای همه کاربران وجود دارد.
در صورتی که آدرس تحویل سفارش اصفهان باشد ، مشتریان میتوانند هزینه را هنگام تحویل سفارش ، در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار پرداخت کنند .
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای پرداخت مراجعه کنید.
2- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ : گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد ، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
3- آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ : در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
4- آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ : خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ناسیکوتک از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
ارسال سفارشات
1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: هزینه ارسال بسته به محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
2- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ : زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای حمل و نقل مراجعه کنید.
3- سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
پاسخ : همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه راس ساعت 13 تحویل اداره پست می شود .
4- آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را که توسط ناسیکوتک به وسیله تلگرام یا پیام کوتاه برای شما ارسال شده ، در آدرس زیر وارد کنید:
خدمات پس از فروش
1 - اگر کالای که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ : از طریق تلفن و یا ارسال پیام داخل تلگرام (09212169737) همچنین از طریق صفحه تماس با ما و فرم تماس می توانید با بخش فروش و پشتیبانی در ارتباط باشید.
قیمت
1- آیا قیمت محصولات در سایت ناسیکوتک به روز هستند؟
پاسخ: بله ، ناسیکوتک به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.