دفترچه راهنمای مشتری MITSUBISHI ASX
میتسوبیشی ASX، در کنار پیشرانهی ۲ لیتری و ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ، از گیربکس CVT با قابلیت تعویض دستی در ۶ مرحله (Sport Mode) و اهرم های تعویض دنده پشت فرمان استفاده میکند. در ASX وارداتی، سیستم تعلیق جلو مک فرسون استرات و سیستم تعلیق عقب اتصال چند گانه است. ترمز عقب دیسکی و جلو دیسکی خنک شونده هستند. این خودرو، دیفرانسیل جلو با قابلیت تبدیل الکترونیکی آن به حالت دو دیفرانسیل (4WD) است. هرچند که عملکرد این خودرو در حالت دو دیفرانسیل، رضایتبخش ارزیابی میشود، به نظر میرسد نسخهی وارداتی فاقد فناوری دو دیفرانسیل اختصاصی میتسوبیشی موسوم به AWC (مخفف All Wheel Control) باشد. این آپشن تاثیر زیادی بر تعادل خودرو و افزایش ایمنی آن، خصوصا در مسیرهای لغزنده خواهد داشت و شرکت سازنده، تبلیغات زیادی بر تواناییهای آن داشته است.
دانلود دفترچه راهنمای مشتری میتسوبیشی ASX