دفترچه راهنمای مشتری MAZDA3
هنگامی که در سال 2003 نسل اول مزدا 3 در بازارهای اروپا عرضه شد لذت و کیفیت رانندگی بسیار متفاوتی را به نسبت خودروهای هم کلاس خود ارائه کرد و عملاً انتظارات مشتریان را بسیار بالا برد و با طراحی پویا و دینامیکی ، بالانس عالی ، عملکرد رانندگی و پایداری بسیار مناسب چهره متفاوتی از خود را به نمایش گذاشت و بدین ترتیب توانست مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این چهره جدید باعث افزایش تولید و فروش شد به طوری که تاکنون نزدیک به 8/1 میلیون دستگاه از این خودرو در زمان تولید آن به فروش رفته و در واقع از هر 3 مزدای فروخته شده شرکت مزدا، یکی مزدا 3 بوده است که از نظر کیفی، با اذعان کارشناسان و خبرگان صنعت خودرو ، این مدل یکی از برترین خودروهای کامپکت کلاس C شناخته شد و 94 جایزه بین المللی را از سازمانهای مختلف از آن خود کرد.