راهنمای تعمیر موتور کاپرا LANDMARK
پیشرانه این خودرو توسط میتسوبیشی طراحی شده و با بهره گیری از حجم 2.4 لیتر و 16 سوپاپ توانایی تولید حداکثر قدرت 128 اسب بخار در دور موتور 5200 را داراست. اما مشخصه اصلی که میتواند در کنار آپشن دودیفرانسیل این خودرو عبور از مسیرهای سخت آفرود را هموار کند گیربکس توانا و 200 نیوتن متر گشتاور است که در دور 2500 تا 3000 تولید میشود. ارتفاع زیاد این خودرو از سطح زمین و ابعاد بزرگش باعث میشود وقتی در کنار یک شاسی بلند كره ای یا هموطنان چینیاش قرار میگیرید به واقع معنای یک شاسیبلند متوسط را درک کنید. عرض نسبتا زیاد لاستیکها نیز یکی از اصلیترین دلایل کنترل خوب این خودرو می باشد كه با طراحی صحیح یک شاسی بلند تمامی اجزای فنی خودرو در سطح بالایی قرار گرفتهاند و در بخش جلو و عقب به خصوص در انتخاب ارتفاع سپرها به گونهای مهندسی شده است که در ورود یا خروج از شیب جای هیچ نگرانی نباشد. شاسی نردبانی مجزای این خودرو امنیت و قدرت هیجان انگیزی را برای مشتری به ارمغان می آورد و این فرصت را برای وی ایجاد می كند تا با فراغ بال همراه با این خودرو به دامن طبیعت، كوه و دشت سفر نماید. در مجموع این دو دیفرانسیل 2400 سی سی آفرود با شاسی مستقل برتری های قابل ملاحظه ای نسبت به رقبای هم قیمت خود دارد.
دانلود راهنمای تعمیر موتور لندمارک