0 
راهنمای مشتری نیو اکتیون
راهنمای مشتری نیو اکتیون

دفترچه راهنمای مشتری SSONG YANG NEW ACTYON

نیو اکتیون در 2 تیپ Luxury و Comfort توسط رامک‌خودرو به بازار ایران عرضه می‌شود‌. هر دو مدل از پیشرانه 2.3 لیتری 16 سوپاپ با حداکثر توان 150 اسب بخار و حداکثر گشتاور 214 نیوتن‌متر بهره می‌برند که در مدل قبل از فیس‌لیفت نیز به چشم می‌خورد‌. این پیشرانه با کد فنی M111.974 پیش‌تر توسط مرسدس بنز در مدل‌های E230 و C230 نیز مورد استفاده قرار گرفته است اما با این تفاوت که اکتیون در بخش قوای محرکه به جای گیربکس 4 یا 5 سرعته اتوماتیک این بنز‌ها از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی DSI استرالیا بهره می‌برد‌؛ گیربکسی که در دنده نهایی کاهش قابل توجهی را برای مصرف سوخت و رانندگی اقتصادی به همراه می‌آورد‌. هر دو تیپ اکتیون با سیستم 4 چرخ فعال هوشمند کنترل می‌شوند و توزیع گشتاور بین محور‌ها با توجه به نیاز خودرو صورت می‌گیرد تا اکتیون روح آفرودش را همیشه آماده نبرد نگاه دارد. بر‌خلاف شاسی‌بلند‌های شهری که در باطن قابلیت آفرود بالایی ندارند، سیستم تعلیق در جلو نیو‌اکتیون از نوع مستقل دوبل جناغی به همراه فنر‌های پیچشی است‌. این سیستم از دیرباز در خودرو‌های کلاسیک آفرود و مدرن کاربرد داشته است در حالی که رقبای حال حاضر اکتیون در بازار مانند خودرو‌های سواری از سیستم تعلیق مک‌فرسون بهره می‌برند‌. سیستم تعلیق در بخش عقب نیز مانند عمده خودرو‌ها چنداتصاله به همراه فنر پیچشی و میله متعادل‌ساز است‌. در بخش ایمنی این خودرو به صورت استاندارد از سیستم ترمز ABS و EBD بهره می‌برد و در کنار این تکنولوژی‌ها به سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESP) و همچنین سیستم ضد واژگونی ARP مجهز شده است‌. سیستم HDc وظیفه کنترل سرعت در سراشیبی‌ها را بر‌عهده دارد و لاستیک‌های 18 اینچی آن با ابعاد 255/R60 به عنوان یکی از اجزای قابل توجه در پایداری و کمک سیستم تعلیق عمل می‌کنند در حالی که وظیفه مهمی در حفظ زیبایی و ابهت خودرو را نیز بر عهده دارند‌. 

 

 

دانلود دفترچه راهنمای مشتری سانگ یانگ نیو اکتیون - بخش اول
دانلود دفترچه راهنمای مشتری سانگ یانگ نیو اکتیون - بخش دوم

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه